۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۳۴۴۰
وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث بازسازی ورزشگاه دارد ادامه پیدا می‌کند و دولت مصمم است بالای هزار میلیارد تومان در سال پیش رو برای تکمیل و بازسازی مجموعه ورزشی آزادی پیش‌بینی کند و این اقدامات باعث می‌شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود.
کد خبر: ۳۶۴۴۲

جنگ لالیگایی!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر این وزارت‌خانه در حاشیه مراسم افتتاحیه هتل فوتبال که با حضور مسئولان و مدیران فوتبال کشور برگزار شد، اظهار کرد: این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید. همکاری شهرداری تهران بسیار موثر بود و زحمت بسیاری کشیدند و این هتل در شان تیم‌های ملی ما است که بدون دغدغه از این ظرفیت بسیار خوب استفاده کنند. در کنار اتاق‌هایی که برای بازیکنان و کادرفنی تهیه شده، رستوران و خدمات آب‌درمانی و کلاس‌های آموزشی در آن در نظر گرفته شده است و یک مجموعه جمع و جور و مناسبی است و من از مجموعه فدراسیون فوتبال و شهرداری تهران تشکر می‌کنم.


او ادامه داد: توسعه زیرساخت فوتبال‌ می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. در سراسر کشور با توجه به همه‌گیر بودن فوتبال و علاقه‌مندی جوانان به آن، ما بیشترین هیات ورزشی فوتبال را در میان فدراسیون‌ها داریم و ۶۹ میلیون متر مربع فضایی است که در اختیار فوتبال است و ۲۰ میلیون متر مربع آن مساحت مفید است و بازیکنان از آن استفاده می‌کنند.

هاشمی افزود: حدود ۵۲۷۹ زمین فوتبال چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار مجموعه فوتبال کشور است و نزدیک ۴۴ درصد اماکن ورزشی‌ای که تحت اختیار دولت و وزارت ورزش و جوانان است، متعلق به فوتبال است و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و تلاش هیات‌های استان‌ها و شهرستان‌ها، باتوجه به زیرساخت‌های فراهم شده شاهد موفقیت و رشد فوتبال باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص روند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: زمانی که ما حضور پیدا کردیم، چمن آزادی یک متر خزانه نداشت و الان برابر همان زمین چمن خزانه داریم و شرایط چمن خوب شده و شاید هم کافی نباشد. بحث بازسازی ورزشگاه دارد ادامه پیدا می‌کند و دولت مصمم است بالای هزار میلیارد تومان در سال پیش رو برای تکمیل و بازسازی مجموعه ورزشی آزادی پیش‌بینی کند و این اقدامات باعث می‌شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود.
برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان هاشمی ورزشگاه آزادی استادیوم فوتبال تیم ملی
ارسال نظر
آخرین اخبار